|

Хюндай Матрікс 2010 року

Усі відгуки про авто Hyundai Matrix 2010 hyundai matrix

Відгук про Hyundai Matrix 2010

Пробіг:170 тис.км Витрата пального:15 л / 100 км Авто для:Поїздок в місті

Характеристики авто:

Мінівен Кузов
Бензин Двигун
Передній Привід
Більше 5 років Водійський стаж
Менше 6 місяців Час володіння

Оцінки від власника авто:

Відмінно

4.4

  • Керування

    5

  • Надійність

    5

  • Комфорт

    5

  • Ціна

    5

  • Дизайн

    2

Плюси і мінуси

👍 динаміка, дорожній просвіт, якість збірки, об`єм багажника, простір салону, вартість обслуговування, керованість, ціна

👎 дизайн кузова, коробка передач, витрати палива, шумоізоляція

Відгук

Володію 3 рік.
За час володіння заміна розхідників, за дуже демократичними цінами. Частину можна легко зробити самому.
Автомат 4 ст., звідси і витрата пального до купи з двигуном 1,8 старої моделі. Результат Київ -15-16 л газу по тягнучкам, місцями до 20л у дні коли світ сходить з розуму – раптовий дощ, сніг тощо.
Великих проблем не було, планові то, та профілактика на упередження – промивка системи обходження, заправка та чистка системи кондиціонування, регулювання клапанів вперше на 160 т.км. – результат все в нормі без проблем.
Встановлено гбо на побіг 140т.км., за 2 роки +30 т.км.
На свої кошти авто відмінне і поки що в цьому ж бюджеті немає рівних, для заміни на свіжіше авто.
Для зручності експлуатації та лікування болячок було зроблено:
1. Повна шумка салона, торпедо без зняття – проте куди зміг дотягнувся і проклеїв шумку. результат двигун починає чути від 3 тис, а на вуха давити від 4,5 тис. , на трасі при швидкості 150 все добре, оберти 4 тис. км. тепер дорога на 12 годин проходить норм і ще лишаються сили. робив якісно, дорогими матеріалами і для себе. По результатам шумки дощу майже не чути, на швидкостях чути як вітер свистить по боковим дзеркалам і десь в далині дорогу.
2. Кліренс з урахуванням що стоїть металевий захист двигуна, вилікував – проставками по колу 20мм, та колеса 195/65/r15 – +20мм , загалом вийшло 200мм кліренсу, і тепер лазиш по бордюрам як паркетник. Не плутати з кліренсами –Прадіка і тд.
3. Жорсткість підвіски і керованість, вилікувалось колесами 195/65/r15 – в пару до проставок – не тре підкрилки, і дає неймовірний комфорт проти штатних 195/55/r15 якщо хто знає шо таке проходити стики мостів-дороги на швидкості 150км/год, то звичайні тачки зкидать до 80-100км, а ти як їхав так і їдеш, жодного натяку на пробивання підвіски та якогось дискомфорту, в купі до Шумки, легко і незамітно проходить стики в асфальті і жодного пробиття підвіски. До цього всі удари відчувались спиною – у кого травмована спина той знає що це.
4. Іржа – Київ не дуже сніжний регіон, тому з іржею арок поки все добре, кілька цяточок лише видно.
5. Трансформер – це значить перевезти можна все і навіть більше, так весело дивитись як водії седанів намагаються запхати габаритні речі з IKEA або Епіцентру.
6. Висота посадки, авто з урахування зростання кліренсу просто шик, рівна підлога, без поріжку який треба переступати при посадці в седани, висока підлога, все це дає висоту посадки як у паркетників та відповідно їх оглядовість при проїзді, плюс величезні панорамні вікна дають супер оглядовість навколо авто не плутати з седанами де вікно схоже на амбразуру в ДОТах
З у рахуванням змін та доведення до ладу авто відносно за невеликі кошти, отримуєш авто рівня середніх паркетників але з цінником 2-3 рази нижче , і т.ч. утримання теж.

Автор відгуку: Дмитро

👇 Оголошення з продажу авто 👇

Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні

4.0 Константин Мартыненко 08 грудня 2021

Комфортні сидіння! Швидше 140км/год шкідливо двигуну. На 170 тис зробив двигун бо грм треба міняти кожні 60тис. 330 тис треба робити двигун бо швидко ї Читати відгук →

4.6 Женя 16 листопада 2021

Машинка здивувала своїм салоном. Місця реально багато.
При зрості водія 1,85м позаду водія така ж висока людина сидить без дискомфорту. Коліна не впи
Читати відгук →

Схожі записи