Хонда Кросстур 2014 року
Відгук про Honda Crosstour 2014
Характеристики авто:
Позашляховик / Кросовер | Кузов |
Бензин | Двигун |
Повний | Привід |
Більше 5 років | Водійський стаж |
Більше 5 років | Час володіння |
Оцінки від власника авто:
4.4
-
Керування
5
-
Надійність
5
-
Комфорт
4
-
Ціна
4
-
Дизайн
4
👍 дизайн кузова, динаміка, дорожній просвіт, якість матеріалів, якість збірки, коробка передач, об`єм багажника, простір салону, вартість обслуговування, гальма, керованість, ціна
👎 витрати палива, шумоізоляція
Буду писати відверто, перше, що відлякує від покупки більшість людей і загалом складає неприємне враження про даний автомобіль – це його вигляд ззаду, схожа на “японську побєду”, але перед – красивий і стильний… Другий фактор, який можна вважати її мінусом це розхід пального… Третій, як і у всіх японців – шумоізоляція. Хоча шумоізоляцію треба мати з чим порівнювати, загалом задовільна…І останній, суб’єктивний мікро-недолік – це жорсткувата підвіска, але це можна віднести та до плюсів, оскільки на трасі вона показує себе краще більшості автомобілів на яких я їздив…а їздив я на більшості популярних автомобілів різних класів та “форматів”, майже всіх відомих марок… Все інше в Кростурі виключно жирний ПЛЮС! Найкраще в ньому це його мотор, робота коробки й повний привід. Тримається дороги ідеально, незважаючи на високі колеса “кросовера 225/60 18”. Мотор 3.5 на А92-му не їде, а просто “валить”…я не знаю як інженери зробили його настільки продуктивним, це дуже “різка” машинка. Коробка відпрацьовує чітко і швидко, хоча в активному режимі має невеличкі ривки, переключення відчутні, але так було з перших кілометрів… При регулярному регламентному обслуговуванні – Хонда проста, надійна і голову не “грає”. В основному обслуговування виглядало, як: заміна мастил, фільтрів, тормозних колодок і свічок запалювання… З часом декілька сайлентблоків і втулок стабілізатора, тому, що це резинки й від часу мають властивість дубіти/тріскати/рватись – це норма і проста фізика. Короче машина невибаглива, але апетит в неї добрячий… Залежно який у вас стиль їзди, але менше 10-л, при спокійній їзді по трасі, навряд чи получиться. На цій машині нереально спокійно їхати. При активній їзді розхід доходив до 17-20-л. Короче, чим важча нога – тим худіший гаманець. Салон просторий, досить якісний, як для японця, і красивий. Багажник місткий + кузов ліфт бек сидіння складаються, при потребі можна перевозити габаритні речі, при відкритій задній кришці навіть невеликий холодильник чи пральну машинку. Кліренс – достатній для виїзду на природу/в гори, паркування до бордюрів/на тротуари, без хвилювання щось пошкодити, але потрібно розуміти що це не рамний джип і такого як на Патролі чи Прадо ви не зробите! Загалом, як ви вже зрозуміли, від цієї машини я в захваті й однозначно рекомендую!
👇 Оголошення з продажу авто 👇
Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні
- Б/в Honda Crosstour
від 13 800 $
11 пропозиції →
- Ціни на нові Honda
від 31 999 $
41 пропозиції →