|

Шкода Фабія 2008 року

Усі відгуки про авто Skoda Fabia 2008 skoda fabia

Відгук про Skoda Fabia 2008

Перший власник Пробіг:340 тис.км Витрата пального:8.5 л / 100 км Авто для:Подорожі

Характеристики авто:

Хетчбек Кузов
Газ / Бензин Двигун
Передній Привід
Ручна / Механіка Коробка передач
Більше 5 років Водійський стаж
Більше 5 років Час володіння

Оцінки від власника авто:

Відмінно

4.4

  • Керування

    4

  • Надійність

    5

  • Комфорт

    4

  • Ціна

    5

  • Дизайн

    4

Плюси і мінуси

👍 динаміка, дорожній просвіт, якість збірки, простір салону, витрати палива, вартість обслуговування, керованість, шумоізоляція

👎 коробка передач

Відгук

Авто дуже витривале і не дороге в обслуговуванні, порівнюю з автомобілем Міцубіші Лансер 10 який був до придбання Фабії, але як кажуть час бере своє, до десяти років не було ніяких проблем, мінялися тільки витратні матеріали, колодки диски, фільтра, масла, при чому заміну мастила робив на 10 тис км не так як в мануалі прописано раз в 15 тис. Через 10 років почалися перші проблеми, зашумів підшипник у коробці передач, це у авто до 2014 косяк виробника, замінив підшипник і заодно на Luk щеплення, потім з під пластикової паковки почав соплити радіатор охолодження, була проведена заміна на новий фірми Nisens, потім пропала перша швидкість вентилятора охолодження, також заміна на новий того ж бренду, потім здох клапан у компресорі кондішена, була зроблена заміна компресора, в оригіналі стоїть Denso, потім почав гирчата вентилятор пєчки і знову заміна на новий фірми Nisens, потім пустили соплі задні тормозні циліндри, заміна на чугунні, рідні алюмінієві, фірми Bosh, проходили вони тисяч що 5 і почали приклинювати, замінив на алюмінієві фірми Lpr, до сих пір працюють. Потім почали пропускати передні амортизатори, була проведена заміна на Сакс, але через 5 тис замінив всі амортизатори по кругу на Каябу з пружинами, опорниками і рештою пильників і відбійників, Сакс дуже
м’який. Потім почали давати знати про себе наружні гранати, замінив на Spidan, через 10 тисяч дали про себе знати внутрішні грати, замінив на SKF. Потім троси стояночного гальма приклинили, знову заміна на нові. Потім навернувся перемикач поворотників, він зроблений у вигляді блоку перемикачів, і знову заміна на новий, потім пустив слюні з під паковки патрубок який з’єднує радіатор кондиціонера і з системою, було замінено на польського виробника, так як оригінальний коштував біля 9 тис грн, а б/у брати це як гра в рулетку. Почали навертатися котушки запалювання, хоч свічки міняв не пізніше ніж 20 тис пробігу, поміняв всі на Нжк.Одне скажу авто виносливе, але роки своє беруть, у моєї знайомої Фабія 2009 року і пробіг 180 тис, але всі косяки, які у мене були на 280 тис, почали лізти зараз, що підтверджує теорію стосовно виходу деталей з ладу з віком.

Автор відгуку: ВИКТОР

👇 Оголошення з продажу авто 👇

Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні

4.6 юра Стенюх 17 червня 2022

Предісторія:
Купив авто у людей які займаються професійним пригоном для продажу. Дане авто вони пригнали для свого родича але воно не підійшло в силу п
Читати відгук →

4.6 Ілля 11 травня 2022

Була фабія 2012 року на моторі 1.2 HTP та 5-ти ступеневою механікою, офіціал.
Автомобіль придбав на пробігові 120 тис км та проїхав на ньому 40 тис. В
Читати відгук →

Схожі записи