|

Шкода Фабія 2007 року

Усі відгуки про авто Skoda Fabia 2007 skoda fabia

Відгук про Skoda Fabia 2007

Пробіг:171 тис.км Витрата пального:8 л / 100 км Авто для:Поїздок в місті

Характеристики авто:

Унiверсал Кузов
Газ / Бензин Двигун
Передній Привід
2-3 роки Водійський стаж
2-3 роки Час володіння

Оцінки від власника авто:

Відмінно

4.6

  • Керування

    4

  • Надійність

    5

  • Комфорт

    5

  • Ціна

    5

  • Дизайн

    4

Плюси і мінуси

👍 дорожній просвіт, якість матеріалів, якість збірки, коробка передач, об`єм багажника, вартість обслуговування, ціна, шумоізоляція

👎 простір салону, гальма

Відгук

Якщо ліньки читати до кінця, то скажу відразу: тачка дорожче в півтора рази від Ланоса, але ліпше разів в 10. Авто приганялося з Європи з пробігом 140 тис. км. По техніці – практично все стояло рідне, що свідчить про те, наскільки міцна технічна частина. Був здивований, коли побачив, що рідні аморти – Monroe. Виходить, що ставити KYB чи Billstein – це пониження у класі. Це стосувалось і іншого заліза. Відповідно якість збірки і запчастин на найвищому рівні. Дуже весела та жвава машина у місті, легко керується, мягенька на ямах та бруківці. На трасі до швидкості 110 – непогано, далі страшно, пливе як лодка. Прохідність авто на рівні, чого лиш вартує висота переднього бамперу. Заїжджав на ній не на один перевал в Карпатах по бездоріжжі. Впевнено і комфортно їде 80-90 по поганому асфальту без ям, але з коліями і напливами, обганяє всякі пузотерки. Сучасним, навіть не самим дешевим малолітражкам ой як далеко до якості матеріалів салону першої Фабії. Окремо по мотору 1.2: скільки б в неті гівна на нього не виливали і не жалувались, це один з кращих малокубатурних моторів навіть по нинішнім міркам. Більшість сучасних малолітражних моторів сконструйовані за тим жеш принципом. Тим, хто каже, що він не їде раджу покататись хоч раз, а тоді розказувати. Секрет в тому, що макс. крутний момент досягається вже при 3000 об/хв, а це означає, що не потрібно адсько крутити машинку, щоб вона бадьоріше поїхала, на 5 передачі між 100 і 120 є навіть невеликий підрив. Як кожна малолітражка, звичайно, чутлива до завантаженості – це факт, інший факт – жре по місту безбожно, 9-10 л. бензину по Львівським коркам – запросто. Без корків літом 7.5 може бути. Зате по трасі при неагресивній їзді до 110 км/год, по економності може зрівнюватись з дизелями. 4.5-5.5 л/100 для неї на дистанції не проблема. Ресурс? Їздіть розумно, не жалійте гроші на ТО, пильнуйте за ланцюгом і буде катати тисяч до 350 без проблем, гляньте скільки таких старушок на авторіа і з якими пробігами. На 160 тис. міряв компресію – 13 у всіх циліндрах. На крайняк інший мотор можна за 500 у.о. купити, то як один раз глянути під капот дизелю. Мінуси класичні для VAG тих років: трохи електрика може повипендрюватись тай лакофарбове слабеньке, що компенсується досить грубим металом. Дибільно сконструйовано простір між крилами і лобовим, такі гербарії формуються в тих шпарах, що дай дорогу. В загальному це однозначно прекрасне авто за свої гроші.

Автор відгуку: Max Afonin

👇 Оголошення з продажу авто 👇

Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні

4.2 AnVi вчора

Перше авто вже 11 років. Надзвичайно надійне. Жодних проблем. Рідні комплектуючі працюють значно довше ніж рекомендовано. ГРМ поміняв на 120 тис., акум Читати відгук →

4.6 юра Стенюх 17 червня 2022

Предісторія:
Купив авто у людей які займаються професійним пригоном для продажу. Дане авто вони пригнали для свого родича але воно не підійшло в силу п
Читати відгук →

Схожі записи