|

Шкода Фабія 2001 року

Усі відгуки про авто Skoda Fabia 2001 skoda fabia

Відгук про Skoda Fabia 2001

Пробіг:207 тис.км Витрата пального:9.5 л / 100 км Авто для:Комерційні перевезення

Характеристики авто:

Унiверсал Кузов
Бензин Двигун
Передній Привід
Більше 5 років Водійський стаж
1-2 роки Час володіння

Оцінки від власника авто:

Відмінно

4.4

  • Керування

    5

  • Надійність

    5

  • Комфорт

    4

  • Ціна

    4

  • Дизайн

    4

Плюси і мінуси

👎 простір салону, витрати палива, шумоізоляція

Відгук

Усім міцного здоров’я! Отже дана Фабія була 4-ю Фабією за рік. Дуже вже мені запала в душу їх рульова система змішаного типу електро-гідро гібрид. Кермування викликало у мене не аби який захват, задоволення від легкості ,чіткості управління ну вже бомбецько колеса відкликаються на поворот керма немов ви одне ціле з авто. Найдовше я володів Фабією 2001р.в. 1.4 mpi 68 к.с. не найкращий варіант двигуна для Фабії та й комплектації при такому комбінуванні слабенькі, у мене не було навіть АБС, лиш кондиціонер, склопідіймачі передніх вікон з дотяжкою. Розхід у 1.4 mpi по місту 9.5 л. на 100 км., а з кондиціонером усі 11 л., доречі 1.2 фабії було у мене дві штуки скажу їдуть гірше а розхід теж 9-10 л. по місту.,найкращий двигун який мені довелось експлуатувати на Фабії 1-го покоління 1.4 16кл. на 80 к.с. і їде супер, проблем як на старіших 1.4 16кл. 75 к.с. з підтіканнями голови бо пересихає герметик, та глюками дросельної не має та їде рестайлінг на 80 к.с. не аби як жваво. Що до електроніки, в дорестайлінгових моделях до 2005р.в. зіткнувся з переламуванням проводки на передніх дверях від чого не працювали склопідіймачі та центральні замки, виходом з ладу по тій же причині електро замка задньої дверки у хечбеках та універсалах. По салону я б сказав досить комфортно та ергономічно зроблене місце водія при моєму зрості у 185 см. після довгих поїздок не стомлювався, сидіння хоч маленькі та зручні, трохи тісно в боки, якщо спереді сідав ще один широкий дятько то вельми не зручно було вмикати 5 передачу, тай сам особливо лікті не розкинеш, З заді все ще складніше, місця не те щоб мало та не розслабишся інакше будеш по ребрах їздити водієві чи передньому пасажирові, але це напевно норма для авто такого розміру та класу. Багажник не супер великий, але місткий і добре коли є трос відкривання з салону крім електро замка бо інакше електро замок часто любить в самий необхідний момент перестати працювати хвороба Фабії 1-го покоління. Кузов досить добротний, та навіть у не фарбованого авта 2006 р.в. появилися жучки на задній кришці багажника, задніх арках в низу біля порога та бампера, передніх крилах біля порогів, особливо на авто пригнаних з Німеччини, це напевно потрібно було віднести до салону але Фабія 2001 р.в. 1.4 mpi була пригнана мною з Італії і не мала жодних слідів корозії та мала інші хвороби, пошкоджений сонцем та піском лак, пересохші ущільнювачі та заводський герметик на шторках дверних карт в результаті чого вода під час дощу попадала в салон через дверні карти що було не приємно та полікувалось розборкою дверних карт і переламуванням шторок по усій площині герметиком. Що ж до двигунів мав два триціліндрових 1.2 12 Кл. з цепним приводом які жодних проблем мені не доставили і їхали доволі не погано, потім був 1.4 16кл. на 80 к.с. ременниц, не двигун а мрія трас 4.7л. місто 7.1л. з кондиціонером і тяга супер, останній 1.4 mpi 68 к.с. теж без проблемна конструкція з цепним приводом, лиш зігнила прокладка під головкою, самим великим мінусом є витрата палива в 11 л. по місту з кондиціонером. Що до слабких місць ходової частини їх і не так багато, підшипники ступиці задні можна самому замінити з передніми ситуація гірша без півмісяців туди краще не пхатись це змушує до поїздки на сервіс, до конструкції передніх важелів є теж притензія потрібно скидати балку щоб зняти важелі та замінити сайлентблоки. Рульова тутслабке місце гібридний насос любить він дати дуба і коштує не дешево за ремонт заплатив у 2020 році 2000 грн. На шроті купити б/в. можна від 2000-4000 грн. як хто цінить. А так автомобіль не поганий за ті гроші що за них просять а це в околицях 4000 у.о. я вважаю що це краще авто і набагато приємніше за новіші Пежо, Рено та інші Французькі авто і 100% краще за Шевроле Авео навіть другого покоління. Мені автомобіль сподобався як для міста так для далеких поїздок, справжній роботяга який рулиться в унісон. П.С. володів з 2019 по 2021 рік 26-ма автомобілями різних марок та виробників , але Шкода Фабія супер роботящий друг!

Автор відгуку: Олег Бурмеха

👇 Оголошення з продажу авто 👇

Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні

4.2 AnVi 17 січня

Перше авто вже 11 років. Надзвичайно надійне. Жодних проблем. Рідні комплектуючі працюють значно довше ніж рекомендовано. ГРМ поміняв на 120 тис., акум Читати відгук →

4.6 юра Стенюх 17 червня 2022

Предісторія:
Купив авто у людей які займаються професійним пригоном для продажу. Дане авто вони пригнали для свого родича але воно не підійшло в силу п
Читати відгук →

Схожі записи