Пежо 308 2015 року
Відгук про Peugeot 308 2015
Характеристики авто:
Хетчбек | Кузов |
Дизель | Двигун |
Передній | Привід |
Більше 5 років | Водійський стаж |
3-5 років | Час володіння |
Оцінки від власника авто:
4.8
-
Керування
5
-
Надійність
4
-
Комфорт
5
-
Ціна
5
-
Дизайн
5
👍 дизайн кузова, динаміка, якість матеріалів, якість збірки, коробка передач, об`єм багажника, простір салону, витрати палива, гальма, керованість, ціна
👎 дорожній просвіт, вартість обслуговування, шумоізоляція
Почну з того, що це був мій службовий автомобіль і порівняти маю з чим, бо машин мав дуже багато, більше 15 у володінні, та енна кількість на “тест двайві”. Машина хороша, відносно надійна, міцна, м’яка але дуже низька по ходовій, звичайно м’яка як для свого класу. Є декілька об’єктивних та суб’єктивних мінусів. Оскільки купувалась в Україні, в автосалоні, то потужнішого дизельного мотору не було можливості купити. 92 к.с. в поєднанні з механікою, звичайно для міста вистачає повністю, ніхто навіть не вірив що це 1.6 дизель на 92 коняки, але на трасі, при активному стилі керування, маловато буде. Ще до 130км/год можна говорити про якусь динаміку, але далі так собі, хоча вижимав з неї все, що вказано в технічному описі… Якщо не помиляюсь це 178км/год. Розхід дуже адекватний… Якщо тошнити то від 4.5 до 7,5 максимум який тільки може бути, при агресивній їзді! Тормоза в цій машині дуже різкі і чутливі, оригінальні тормозні колодки досить м’які і зношуються досить швидко, але при цьому перегріти тормозні диски майже не можливо. Мабуть це одна з найсильніших сторін цього пижика!
З поломок які були за цей пробіг це:
1. клапан турбіни, який коштує близько 300$, але порадившись з майстром по ремонту турбін, зняв клапан з другом, який мав набір інструментів, почистив, мінімально змастив і проблема зникла! Тисяч 30 наїздив після цього… До тепер до цієї проблеми не повертався.
2. були моменти з проводкою датчика зовнішньої температури повітря. То визначав то пропадав показник зовнішньої температури. Відповідно вибивало помилку по тиску в шинах і “сервіс”. Декілька разів в жару при +34, на екрані вибило -40 і почало інтенсивно дути гарячим повітрям…в той час як на клімі було виставлено +22 градуси. Замінив датчик, проблема не зникла… Виявилось дріт який йде до датчика перебився… Датчик знаходиться в правому дзеркалі.
3. Регулятор тиску палива і ще якийсь один скрутній, вже забув який. Заміна обійшлась в 200$ і півтори тижня очікування датчиків.
Тепер суб’єктивні мінуси:
1. Ззаду балка…”гармошок” на дорозі не любить!
2. В середній та максимальній комплектаціях клімат контроль інтегрований в сенсорний екран, процесор якого не найшустріший серед конкурентів. І взагалі, як на мене такі вузли повинні бути виокремлені і на “хардкор” кнопках, щоб не переходити по розділах сенсорних меню!
3. 2 постійних спідометра перед очима… Навіщо??? До тепер загадка… Якщо в ВАҐ груп чи в Тойоти можна вибрати що буде відображатись на екранчику між спідометром і тахометром, то в Пежо вирішили, що ви маєте знати з якою швидкістю ви їдете і цифрами і аналогом одночасно…і вибору у вас нема! Хоча мені було б зручніше на тому екранчику бачити свій середній розхід чи ще щось на подобі цього!!!
4. Мультируль…з обох сторін керування мультимедіа… Для чого? Теж питання… Можна було б зробити, як всі нормальні люди…з однієї сторони мультимедіа, з іншої бортовий комп’ютер… Який виводять на той дисплей…в попередньому пункті… Але це я вже мабуть придираюсь.
Доречі, так як вже згадав про руль… Він менший ніж стандартний в інших машинах, спочатку не звично, а потім стає дуже зручно. Звикаєш одразу за тиждень часу! Рулиться різкіше і зручніше!
Короче, класна машинка, з дуже симпатичним дизайном… Сучасна…в своєму класі відповідає більшості вимог…машин без промахів інженерів не існує!!!
👇 Оголошення з продажу авто 👇
Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні
- Б/в Peugeot 308
від 4 152 $
554 пропозиції →
- Ціни на нові Peugeot
від 14 084 $
119 пропозиції →