ПАЗ 32054 2006 року
Відгук про ПАЗ 32054 2006
Характеристики авто:
Автобус | Кузов |
Задній | Привід |
Ручна / Механіка | Коробка передач |
122 л.с. | Потужність двигуна |
4.75 (л) | Об’єм двигуна |
Оцінки від власника авто:
3.2
-
Керування
4
-
Надійність
4
-
Комфорт
3
-
Ціна
3
-
Дизайн
2
👍 дорожній просвіт, коробка передач, простір салону, витрати палива, вартість обслуговування, гальма, ціна
👎 дизайн кузова, динаміка, якість матеріалів, якість збірки, керованість, шумоізоляція
Дизайн звичайно позавчорашній,хоча якщо брати до уваги те,що автобус призначений для приміських перевезень на маршрутах до 50 км.то взагальному можна змиритись.Я би навіть сказав,що це один з найкращих варіантів для сільських маршрутів.Підвіска автобуса добре справляється з нашими сільськими дорогами , це зумовлено наявністю довгих ресор газ-53 як на задній так і на передній осях,компенсуючих пружин на задній осі , амортизаторів автомобіля камаз на всіх осях та шин 240х20.Порівнюючи ПАЗ-32054 з попередніми моделями ПАЗ-672 плавність ходу збільшилась в рази . Також вдалими є гальма з приводом від пневматичної системи та стоянкове гальмо на енергоакуммуляторах.Потужності рідного двигуна Д-245.7 з турбокомпресором С-14 чеського виробництва , інтеркулером та 774 паливним насосом виробництва ЯМЗ предостатньо.Під гору цей автобус їде значно жвавіше навіть порівнюючи з богданами та еталонами аналогічних років випуску.На рівному відрізку шляху він програє в швидкості вещезазначеним автобусам так , як найбільш оптимальна та економна швидкість для нього 60-70 км.год.з швидкісною КПП.Тут я вважаю недопрацювали конструктора,для такого автобуса можна було зробити іще швидкіснішу КПП , так як першою передачею ніхто не користується.Автобус в ремонті простий , запчастини доступні та недорогі(не стосується ціни запчастин швидкісної КПП).Двигун надійний хоча і трохи гучний в роботі,але це вирішується,при грамотній експлуатації працює безвідмовно (мій пройшов до першого капремонта трохи більше мільйона км.)Комфорт салона треба облаштовувати самому особливо сидіння , як варіант пасажирські сидіння ПАЗ-4234 вони роздільні і значно зручніші.Велика проблема цього автобуса це антикорозійна обробка,а точніше взагалі її відсутність на внутрішніх поверхнях кузова.
👇 Оголошення з продажу авто 👇
Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні
- Б/в ПАЗ 32054
від 2 000 $
21 пропозиції →
- Ціни на нові авто
від 10 907 $
3 718 пропозиції →