Кавасакі ГПЗ 1996 року

Усі відгуки про авто Kawasaki GPZ 1996 kawasaki gpz

Відгук про Kawasaki GPZ 1996

Характеристики авто:

Мотоцикл Спорт-туризм Кузов
Бензин Двигун
Привід
Більше 5 років Водійський стаж
3-5 років Час володіння

Оцінки від власника авто:

Відмінно

4.6

  • Керування

    5

  • Надійність

    5

  • Комфорт

    4

  • Ціна

    5

  • Дизайн

    4

Плюси і мінуси

👍 динаміка, коробка передач, витрати палива, вартість обслуговування, гальма, керованість, ціна

👎 дорожній просвіт

Відгук

Вперше пишу відгук тому прошу не судити строго. Дану модель мотоцикла купив вдруге, а це все таки щось означає. GPZ500/ER5 прямий конкурент CB500/CB500S. Але від Хонди він дешевше, при таких же характеристиках та як не дивно такому ж моторесурсі. При нормальному осбслуговуванні дані мотори виїжджають далеко за 100тис без капремонту. Всім відомо про проблеми з коробкою на Кавасакі та вибивання 2ї передачі але це стосується моделей ZZR. У GPZ500S немає такої «болячки». Мотоцикл ідеально підходить як перший повноцінний кубатура й мот. Це не YBR125 з якого зазвичай швидко виростають, не супер спорт але і скучати з ним не будете. Покладистий, з рівномірною тягою на низах та спортивним характером в діапазоні від 7500об/хв. Порівнюючи із еталонною CB400sf можу сказати впевнено – тяга на низах набагато краща, розгін до 100км/год такий же 5с, а в обслуговуванні дешевше.
Їздив кілька разів на зльоти – приблизно по 400км в одну сторону, жодного разу не підводив.
Дуже радує розхід – якщо їхати одному при швидкості 90-100км то вкладався в 3,8л на 100км. В середньому 4л трасовий режим та 5-5,5 місто з різкими розгонами що для 500куб.см є дуже хорошим показником.
Запчастини та розхідники реально Дешеві. Для прикладу в порівнянні із CB400 – свічки на Каву 70-100грн/шт і потрібно 2шт та 280-300грн/шт на Хонду де потрібно 4шт.
Посадка – ну це ж спорт-турист – щось середнє між спортивною та класичною, комфортна як для водія так і для пасажира.
Дизайн – середина 90х, хоча якщо рестайл то ще не архаїчний.
Із мінусів можу відзначити нижній пластик «плуг» який часто обривають на наших дорогах, а також велика кількість убитих екземплярів.
Тому майбутнім власникам треба дивитись як і на будь-який мот таких років – щоб був не убитий. Краще вибирати GPZ версії після рестайлінгу, не «задушену» та з двома гальмівними дисками спереду. І при нормальному обслуговуванні та експлуатації буде такий мотик радувати вас довгі роки.

Автор відгуку: Олександр

👇 Оголошення з продажу авто 👇

Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні

4.4 Артм 21 вересня 2021

Хороший мотоцикл для своих лет, приличная динамика на его не большой двигатель, и минус не маленький расход. Читати відгук →

5.0 Alex Red 07 липня 2016

Купил себе не давно подобный агрегат и очень оказался им доволен. У мотоцикла приемлемая цена и он легок в управление при этом он выглядит очень красив Читати відгук →

Схожі записи