|

Фіат Браво 2009 року

Усі відгуки про авто Fiat Bravo 2009 fiat bravo

Відгук про Fiat Bravo 2009

Пробіг:200 тис.км Витрата пального:8 л / 100 км Авто для:Поїздок в місті

Характеристики авто:

Хетчбек Кузов
Бензин Двигун
Передній Привід
Ручна / Механіка Коробка передач
Більше 5 років Водійський стаж
2-3 роки Час володіння

Оцінки від власника авто:

Добре

3.8

  • Керування

    5

  • Надійність

    2

  • Комфорт

    3

  • Ціна

    4

  • Дизайн

    5

Плюси і мінуси

👍 дизайн кузова, динаміка, якість збірки, об`єм багажника, простір салону, витрати палива, гальма, керованість, ціна

👎 дорожній просвіт, якість матеріалів, коробка передач, шумоізоляція

Відгук

Відгук про бензинову версію SPORT. Двоякі відчуття від авто. З однієї сторони – дуже динамічне і надзвичайно гарно кероване авто — порівнюю з Хондами. В режимі Спорт рве як атмосферний 2.5-2.8, не менше. Крутний момент майже з 2000. Також гарно продумана ергономіка майже у всьому. Шумка вища за свій клас. Кузов якісно пофарбований і добре захищений від корозії. Всім цим закохує в себе з першого кілометра.
А з іншої сторони — вистачає ”дитячих хвороб”. Клімат іноді ламається і зимою легко може почати дути морозом на водія, а його ремонт — це квест на 3 дні із розбором половини салону. Козирки від сонця падають вниз на кожному лежачому. Кермо облазить. Підрульові перемикачі — ненадійні. Проти туманки вигорають. Салон то скрипить то свистить…
Двигун і турба – загалом надійні, але з мастилом не шуткувати — хороша синтетика і заміна з мінімальним інтервалом.
Часто погано заводиться на холодну, особливо зранку – дуже вередлива до палива, найкраще лити 98-й бензин, або якийсь супер — супер -євро- преміум 95. Якого в Україні немає і не було. Якщо залити український 95 – зранку крутити стартером можна і 5-7 разів поки заведеться. ГБО поставити можна, але далеко не кожне і воно потребує супер-ідеально точного налаштування, яке правильно більшість можуть зробити тільки на словах, а на практиці, тільки 1 із 10 спеців може налаштувати як треба. Добре хоч гідрокомпенсатори є.
МКПП на 6 передач теж — зручна в керуванні, передаткові ідеальні, але доволі ненадійна — та й просто не витримує потужності цього двигуна, підшипники в ній — це розхідник. Підвіска теж — комфортна і дешева, але не для наших доріг через кліренс.
Ситуацію загалом сильно рятує відносно не дороге обслуговування. Але тут знову ж двояко: кузовні деталі, деталі підвіски, ремені, ролики, фільтра, підшипники — дешево, а от запчастини клімату чи того ж зчеплення — гідро – вижимний, дво-масовий маховик, чи подушки двигуна — космос. Продати її – теж проблема, або продавати рік, або забезцінь.

Автор відгуку: Alexandr

👇 Оголошення з продажу авто 👇

Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні

4.8 Юрій 08 січня 2021

Керованість, динаміка на висоті, швидкість вражає, якісні матеріали, дешева в обслуговувані, з мінусів низький кліренс, що вирішується заміною пружин в Читати відгук →

4.8 Дмитро 21 грудня 2020

Сподобався дизайн, великий розмір багажнику, двигун 1.4 t-get, який має високі рейтинги в європейських порівняннях, розподілене впорскування та можливі Читати відгук →

Схожі записи