Фіат Браво 2009 року
Відгук про Fiat Bravo 2009
Характеристики авто:
Хетчбек | Кузов |
Бензин | Двигун |
Передній | Привід |
Ручна / Механіка | Коробка передач |
Більше 5 років | Водійський стаж |
2-3 роки | Час володіння |
Оцінки від власника авто:
3.8
-
Керування
5
-
Надійність
2
-
Комфорт
3
-
Ціна
4
-
Дизайн
5
👍 дизайн кузова, динаміка, якість збірки, об`єм багажника, простір салону, витрати палива, гальма, керованість, ціна
👎 дорожній просвіт, якість матеріалів, коробка передач, шумоізоляція
Відгук про бензинову версію SPORT. Двоякі відчуття від авто. З однієї сторони – дуже динамічне і надзвичайно гарно кероване авто — порівнюю з Хондами. В режимі Спорт рве як атмосферний 2.5-2.8, не менше. Крутний момент майже з 2000. Також гарно продумана ергономіка майже у всьому. Шумка вища за свій клас. Кузов якісно пофарбований і добре захищений від корозії. Всім цим закохує в себе з першого кілометра.
А з іншої сторони — вистачає ”дитячих хвороб”. Клімат іноді ламається і зимою легко може почати дути морозом на водія, а його ремонт — це квест на 3 дні із розбором половини салону. Козирки від сонця падають вниз на кожному лежачому. Кермо облазить. Підрульові перемикачі — ненадійні. Проти туманки вигорають. Салон то скрипить то свистить…
Двигун і турба – загалом надійні, але з мастилом не шуткувати — хороша синтетика і заміна з мінімальним інтервалом.
Часто погано заводиться на холодну, особливо зранку – дуже вередлива до палива, найкраще лити 98-й бензин, або якийсь супер — супер -євро- преміум 95. Якого в Україні немає і не було. Якщо залити український 95 – зранку крутити стартером можна і 5-7 разів поки заведеться. ГБО поставити можна, але далеко не кожне і воно потребує супер-ідеально точного налаштування, яке правильно більшість можуть зробити тільки на словах, а на практиці, тільки 1 із 10 спеців може налаштувати як треба. Добре хоч гідрокомпенсатори є.
МКПП на 6 передач теж — зручна в керуванні, передаткові ідеальні, але доволі ненадійна — та й просто не витримує потужності цього двигуна, підшипники в ній — це розхідник. Підвіска теж — комфортна і дешева, але не для наших доріг через кліренс.
Ситуацію загалом сильно рятує відносно не дороге обслуговування. Але тут знову ж двояко: кузовні деталі, деталі підвіски, ремені, ролики, фільтра, підшипники — дешево, а от запчастини клімату чи того ж зчеплення — гідро – вижимний, дво-масовий маховик, чи подушки двигуна — космос. Продати її – теж проблема, або продавати рік, або забезцінь.
👇 Оголошення з продажу авто 👇
Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні
- Б/в Fiat Bravo
від 3 000 $
13 пропозиції →
- Ціни на нові Fiat
від 13 366 $
39 пропозиції →