Део Ланос 2006 року
Відгук про Daewoo Lanos 2006
Характеристики авто:
Пікап | Кузов |
Газ/Бензин | Двигун |
Передній | Привід |
Ручна / Механіка | Коробка передач |
Більше 5 років | Водійський стаж |
Менше 6 місяців | Час володіння |
Оцінки від власника авто:
3.4
-
Керування
3
-
Надійність
5
-
Комфорт
2
-
Ціна
5
-
Дизайн
2
👍 об`єм багажника, витрати палива, вартість обслуговування, ціна
👎 дизайн кузова, динаміка, дорожній просвіт, простір салону, гальма, шумоізоляція
авто службове. Експлуатація – щодня. Коли брав машину – плювався, після 3-4 річного фіат добло пасажира вантажопідйомністю до тони: ні клімата, ні ГУР, два місця, низький, склопластикова будка і задній бампер… Крім того, стан салона далеко не найкращий…. Це було приниження… З плюсів – будку дали після капіталки мотора з перебраною ходовою. Фірма торгує, тому щодня по 150-300км по всіх дорогах, в будці постійно 200-400кг, інколи до 700, дуже рідко пустий. Був впевнений, що “заріжу” це “відро” за місяць і пересяду в невеликий бус, бо 700кг – це на ямах фаркопом шкребеш по асфальту. Але він вижив… На підйомах перегружений задерає морду, але буксує і їде!!! Моторчик – німецький опельовський з газом 1,5 л і опельовська коробка. Убити його дуже важко, навіть в таких важкиж умовах. Свідомо звичано не убивав, але через те шо низький пару раз сідав мордою і поки вилазив – догрівав до вентилятора…
Однак – я вже два роки в цьому “відрі” і він мене ні разу не підвів так шоб серьозно!!!!! Звичайно ж заміна масла та всіх расходніків регулярно, по регламенту і не найдешевшим. За два роки та більше 70 тис км.: два комплекти тормозних колодок, правий рульовий наконєчнік, дві шестерні 5-ї передачі, задні амортизатори, задні пружини, плюс всередину заводських вставив додатково пружини з ауді 80 задні, бо вони вузькі і її можна туди вплести. Терпер до пів тони в будці практично не помітно. Повний перекрас, бризовички, підкрилки. Також замінено наружну гранату, бо хрустить, а будку треба продавати… І брав її з потікшим радіатором пєчки тому замінив її зразу ж із заміною коврика та повним оновленням салону.
такої “живучості” будки яка завжди була службовим авто не чекав. На одометрі 350 тис, з них мої 70 за два роки. Запуск на газу зимою з пів тика, главне не залити. Да, так не можна, але авто службове, а редуктор – 1000грн., це дешевше, ніж прогрівати на бензині щодня. Якби воно було більшим – то мабуть його і не міняв би, бо з витратою 1,3-1,5грн/км вантажопідьомністю до 1000кг, копійчаними запчастинами, шо є в кожному магазині…. Для порівняння – фіат взяв 3-річний з пробігом біля 170тис. За 1 рік і біля 30тис пробєга поміняв радіатор, акомулятор, рисору, передні амортизатори з отбойніками та пильниками, три комплекти втулок стабілізатра, плюс секс з боковими дверима… Кожне ТО біля 80дол, тоді як будка – до 30…
Їхати в ньому стидно, але експлуатувати дуже дешево. Якшо невелика фірма, магазин, фермерське господарство – це оптимальний варіант. Єдиний мінус – низька морда, а задереш – вилітатиме ліва внутрішня граната. Рішення на вами.
👇 Оголошення з продажу авто 👇
Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні
- Б/в Daewoo Lanos
від 1 499 $
1 688 пропозиції →
- Ціни на нові авто
від 11 642 $
3 915 пропозиції →