Ауді А4 2010 року
Відгук про Audi A4 2010
Характеристики авто:
Седан | Кузов |
Бензин | Двигун |
Повний | Привід |
3-5 років | Водійський стаж |
2-3 роки | Час володіння |
Оцінки від власника авто:
4.4
-
Керування
5
-
Надійність
2
-
Комфорт
5
-
Ціна
5
-
Дизайн
5
👍 дизайн кузова, динаміка, коробка передач, керованість
👎 вартість обслуговування
Усім доброго дня! Пишу цей відгук для потенційних покупців audi a4 у b8 кузові. Хочу вказати все, чого не хватало мені перед покупкою цього автомобіля, щоб було більш чітке розуміння що можна очікувати від цієї покупки та чи варте дане авто уваги.
Почну з того, що володів я автомобілем лише 1.5 роки, купував машину з пробігом 170 000км, а особисто за час володіння проїхав приблизно 15 000км. Машина купувалась з метою поїздок у місті, перед покупкою багато читав про їх проблеми з моторами, вічне масло-поїдання та заміну розхідних матеріалів в моторі, що вже звучало досить насторожливо. Також, як прийнято вважати, 10+ річні німецькі машини вимагають дорожчого обслуговування, аніж інші машини у даному бюджеті.
У перші тижні володіння я успішно зіткнувся точно зі всіма проблемами, про які попереджали на форумах. Основна проблема 2.0 tfsi мотору – звичайно ж понаднормова витрата масла, на 1000км потрібно буде доливати щонайменше 1 літру. Єдиним варіантом вирішення цієї проблеми – капітальний ремонт мотору, можна сказати що перетворення його на рестайлінгову версію, у якій цієї проблеми вже немає. Ціна питання приблизно 1500$, що було 10-15% від вартості машини.
У висновку я прийняв рішення що це не є раціонально та легше буде доливати кожні 1000км літру масла, що впринципі і роблять зазвичай власники даного авто. На рік володіння цим авто потрібно купити масла приблизно на 100$, що зовсім не є дорого. Чи псується від цього мотор і чи будуть інші проблеми? Так, звичайно. Заміна свічок в даному авто повинна відбуватись кожні 5-6 тис. км.
За 1.5 роки володіння у мене були різні поломки, хоча вони не є зовсім характерні для ауді а4, тому в двох словах це були ремонти радіатора пічки, генератора акумулятора, 2-3 рази ремонт ходової з заміною ричагів та сайлентблоків. Загалом обійшлось приблизно у 1000-1500$. Також із вкладень були якісні літні/зимові шини ціною у 1000$ разом.
Кожен раз перед будь-якою далекою поїздкою зовсім не було впевненості що все пройде добре, надійністю даний автомобіль не може похвалитись. Потрібно бути готовим завжди до непланового ремонту будь-чого в автомобілі, вийти з ладу може будь-що та ціна обслуговування звичайно ж вища ніж в конкурентів.
Якщо взяти всі “за” та “проти” – з впевненістю можна сказати що це найкомфортніший та найбільш розкішний автомобіль в даній ціновій категорії. Його динаміка та керованість будуть завжди приносити задоволення за кермом. Ауді підкупляє своїм виглядом та комфортом в салоні, цим не зможе похвалитись жодне інше авто в даному бюджеті.
Єдина проблема модифікації 2.0 tfsi – це її мотор, який є справді болячкою і непотрібно вірити у те, що машина не буде брати масло. Чи радив би я дане авто – так, але лише з розуміння того, що ймовірно потрібно буде вкладати гроші. Чи взяв би я ще раз дане авто – ні, доцільніше зачекати щоб збільшити бюджет та купити рестайлінгову версію, дорожчу на 3-4$ і не псувати собі нерви.
У висновку хочу сказати, що цей автомобіль зійде не кожному, а лише справжнім фанатам audi, які розуміють ризики на які йдуть. Для молодого хлопця, який хоче красиву машину і готовий вкладати гроші, – це буде гарне авто, завдяки комфорту та динаміці. Для чоловіка, яка розглядає автомобіль на довгий срок – ні, за цю ціну ауді не є надійними та насправді не варті тих переживань та нервів під час володіння.
👇 Оголошення з продажу авто 👇
Актуальні пропозиції на сайті з продажу нових та вживаних авто в кредит на вигідних умовах в Україні
- Б/в Audi A4
від 2 900 $
1 298 пропозиції →
- Ціни на нові Audi A4
від 40 982 $
3 пропозиції →