Отзыв Volkswagen T6 (Transporter) пасс. 2017 г. Владелец Олександр-25 июля

Volkswagen T6 (Transporter) пасс. 2017

Олександр 25 июля оставил свой отзыв о машине Volkswagen T6 (Transporter) пасс. года выпуска 2017.

Volkswagen T6 (Transporter) пасс.

Технические характеристики Volkswagen T6 (Transporter) пасс. 2017

Кузов: Минивэн
Двигатель: Дизель
Привод: Передний
Водительский стаж: Более 5 лет
Год выпуска: 2017

220 тыс.км
8 л / 100 км

Стоимость Volkswagen T6 (Transporter) пасс. в Украине

Стоимость новых автомобилей Volkswagen T6 (Transporter) пасс. в салоне от 43 500 $
Цена на б/у авто Volkswagen T6 (Transporter) пасс. 2017 года начинается от 17 500 $

Плюсы и минусы авто


Достоинствами данного авто автор считает:


К недостаткам машины он относит: динамика, стоимость обслуживания, цена, шумоизоляция


Отзыв об Volkswagen T6 (Transporter) пасс.

Олександр опубликовал свои комментарии:
Купував авто новим у комплектації kombi city LR у 2017-р для постійних поїздок Україною та Європою. З тої пори, авто проїхало трохи більше 220-тис. Двигун 2.0 CAAC 140-кс в парі з механічною КПП непоганий варіант для довгих трасових поїздок. Для обгонів двигун відверто слабкий. Потрібно скидати 1-2 передачі. До Т6 володів VW T5 2.5 на 174-кс.По автобанам цілком нормально рухатись зі швидкістю 160-170 км/год. Керується досить добре.Сервісне обслуговування раз у 20-тис. км. При ТО у дилера краще віддавати перевагу фасованому оригінальному мастилу. У порівняні з французами, де сервісний інтервал 10-тис.км. Є суттєва економія на часі та коштах затребуваних для обслуговування.Вартість звичайного ТО у дилера близько 11-12-тис. грн. Розширене 16-18 тис. грн.Підвіска, як і у попередника Т5 слабувата. Передніх стійок вистачило на 120-130-тис. км.Окрім підвіски слабким місцем є захист дна авто. Пластик під місцями водія та переднього пасажира швидко знищується. За 4 роки двічі міняв по КАСКО та ще раз купував окремо. Після третьої заміни набридло викидати кошти.Ближче до 200 тис. наглухо забився радіатор ЕГР. Продається лише у зборі з заслонкою. Вартість залежить від виробника від 200$ за Китай JPGroup до 300-350$ за Valeo яке встановлюється з заводу.Підсумую:Переваги:+ Нове авто без поломок+ Дві кліматичні установки. Одна в передній частині, друга у задньому правому крилі. Дефлектори у стелі покращували охолодження салону.+ При умові що спереду встановлене сидіння на 2 пасажири. Три ряди сидінь утворюються погані 3 ліжка, якщо потрібно трохи подрімати. + Витрата пального. По Києву 8-9-л, траса 7-8 110-120, 9-11 140++ Складання спинок трьох рядів дозволяє перевозити досить габаритні речі. На задні сидіння спокійно лягає лист фанери/гіпсокартону 2500*1200. При перевезення речей шириною до 500-600-мм їх довжина може сягати 3200-мм. Мова йде про довгу базу 3400-мм та переднє сидіння пасажира на 2 місця. + Шикарний багажник. Вміщується все*.Недоліки:- Заводська підвіска після 120-130-тис почала дико грюкотіти. Амортизатори продовжували працювати, проте стали дуже м’якими, опорні подушки порвались як і обхвати стабілізатора.Паралельно у власності також є Т6 caravelle 2018-р, там проблеми з передньою підвіскою почалися вже на 30-тис. По гарантії вже мінялися опорні подушки передньої підвіски.- відсутня шумоізоляція задньої частини салону, а саме 2/3-го ряду. Якщо з передніми пасажирами водію можна розмовляти нормально, то щоб водій почув пасажира з 2/3-го ряду потрібно до нього кричати.- Постійно знищений пластиковий захист під водієм та переднім пасажиром. Проблема стосується всіх Т5, Т5GP та Т6. А це мало не 15 років ігнорування проблеми. Лише у Т6.1 VW змінив конструкцію захисту і недолік пішов.- Вартість. Що сказати. За «барабан» на моноприводі з двигуном на 140-кс, 6-ст КПП, двома кліматичними установками, пасажирським салоном з фанерками замість нормальних панелей та підігрівом лобового скла 41тис$ досить висока ціна. Особливо кумедно стає коли порівнюєш ціни на нові буси з Російськими. Де за 41тис$ можна придбати Т6.1 caravelle з аналогічним мотором — Гарантія 120-тис км або 3 роки. В Європі та Росії гарантія триває довше та сягає 200-тис або 5 років.- Сидіння пасажирів без нахилу спинки. Тривалі поїздки досить некомфортні.- Важкі сидіння. Для демонтажу сидіння 3-го ряду потрібно дві людини. Другий ряд 2+1 можна демонтувати самостійно.В цілому VW T6 kombi непоганий комерційний автомобіль з гарними параметрами, проте високою ціною.Було б нове авто дешевше на 10тис$, недоліків не помічав би.


Оценки Volkswagen T6 (Transporter) пасс. от владельца

Олександр поставил общую оценку: 4.0 Хорошо

В машине автор оценил:
Управление — 4, Надежность — 4, Комфорт — 4, Цена — 3, Дизайн — 5,


На Planetavto можно выбрать и купить Volkswagen T6 (Transporter) пасс. б/у в рассрочку.

Похожие записи

Добавить комментарий